اعتراض دانشجويان دانشگاه علمي- كاربردي الوند به نمرات مسوول حراست استانداري

دانشجويان دانشگاه عمي- كاربردي الوند، عليه اقدام برخي از اساتيد اين دانشگاه براي دادن نمرات غيرواقعي به مسوول حراست استانداري قزوين، در حال تهيه طومار اعتراض هستند.

منابع خبري قزوين نيوز مي گويند، دانشجويان اين دانشگاه پس از آنكه در برد دانشگاه تغيير نمره درس اخلاق حرفه اي رضا عابدي، مسوول حراست استانداري قزوين را ديدند، در اعتراض به اين اقدام تجمع كرده و سپس تصميم گرفتند با امضاي طومار و ارسال آن به مراكز اطلاعاتي و امنيتي جلوي اين اجحاف را بگيرند.

اين منبع خبري مي گويد: ابتدا نمره رضا عابدي در درس اخلاق حرفه اي 8 اعلام شده بود و هيچ كدام از دانشجويان هم نمره قبولي كسب نكرده بودند ولي با گذشت دو روز، ليست نمرات برد را تغيير مي دهند و تنها تغيير اين ليست نمره 12 رضا عابدي بوده كه مورد اعتراض واقع مي شود.

شايان ذكر است كه رضا عابدي، مسوول حراست استانداري قزوين، داراي مدرك ديپلم است و بدون شركت در كنكور تنها با نفوذ نصري، استاندار سابق قزوين به عنوان دانشجوي رشته حقوق و صنوف اين دانشگاه پذيرفته شده و هم اكنون دانشجوي ترم چهارم است.

دانشجويان اين دانشگاه مي گويند ما تا كنون رضا عابدي را در كلاس هاي دانشگاه نديده ايم و فقط نمرات بالاي وي را در ليست نمرات مي بينيم كه همه آنها به جز درس اخلاق حرفه اي بالاي 17 بوده است.

ضمناً دكتر اسدي رياست اين دانشگاه غيرانتفاعي را برعهده دارد.