علي رغم قطعي بودن آن استعفاي معاون استاندار قزوين تكذيب شد

اگرچه حمزه اي متذكر شده كه هيچ كس از شوراي معاونان استانداري نمي رود، ولي منابع خبري قزوين نيوز مي گويند وي استعفاي خود را به اطلاع مهندس نصري ، استاندار سابق رسانده و نصري نيز آن را در جلسه اهل البيت عنوان داشته است.

نصري در اين جلسه گفته: من از آقاي حمزه اي و از آقاي پورمهدي خواسته ام استعفا بدهند و پورمهدي گفته، من بازنشسته مي شوم و مي روم، اين چندماه را بايد تحمل كنم و حمزه اي نيز گفته روزي كه آقاي طاهايي آمد، من استعفاي خود را به استاندار داده ام ولي او قبول نمي كند، اما من ديگر نمي مانم چه قبول كند و چه قبول نكند.

در اين جلسه رضا عابدي، مسوول حراست استانداري نيز گفته من هم به زودي مي روم، ولي منابع خبري قزوين نيوز مي گويند، عابدي يك ماه قبل از آمدن طاهايي با گرفتن وقت قبلي به ديدار وي رفته و ارادت خود را به وي ابلاغ كرده است.

اين منابع مي گويند: عابدي پس از برگشتن از ديدار طاهايي به دوستان خود گفته: من ماندني هستم.

آخرين خبرها حاكي از آن است كه به دستور وزير كشور جديد، كليه جابه جايي ها تا انتخابات رياست جمهوري لغو شده است. با اين وجود معاون سياسي جديد استاندار چون حكم قطعي گرفته به زودي معرفي خواهد شد.