ستاد انتخابات اصلاح طلبان استان در دستان شيخ قدرت

برخي از اصلاح طلبان نسبت به انتخاب ابراهيم عبدالرزاقي به عنوان رييس ستاد انتخابات اصلاح طلبان استان اعتراض دارند.

منابع خبري مي گويند؛ انتخاب عبدالرزاقي پيش از اين در ستاد انتخابات شيخ قدرت عليخاني و پسرش به تصويب رسيده بود و قرار برآن گذاشته بودند كه وحيد مقدم، عضو شوراي منطقه اي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي آن را به تاييد نمايندگان احزاب اصلاح طلب استان برساند.

گفته مي شود پس از آن وحيد مقدم با دعوت از نمايندگان احزاب نزديك به شيخ قدرت و يا افراد نزديك به شيخ برخي از احزاب منتقد شيخ جلسه را به گونه اي چيده است كه ابراهيم عبدالرزاقي به عنوان مسوول ستاد اصلاح طلبان استان انتخاب شود.

در اين جلسه سالار قاسمي از حزب كارگزاران سازندگي كه از شيخ مي ترسد و مديحه سراي وي است، جعفري از جبهه مشاركت كه دوست عبدالرزاقي و يار ديرينه شيخ است، مقدم، عضو خودباخته شيخ سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي استاني، گروسي، آويزان به محمد عليخاني به خاطر بيكاري و اخراج از بخشداري از حزب اراده ملت، محمد درافشان، سردبيرهفته نامه تابان، ارگان شيخ ازحزب همبستگي، مهرداد رحماني نماينده حزب پسر شيخ، موسوم به جوانان ايران اسلامي و ابراهيم عبدالرزاقي از مجمع نيروهاي خط امام ، شكري، نوچه سيد اسماعيل موسوي، سرپرست انجمن اسلامي معلمان استان،يار وهمراه شيخ ازكميته تا امروز، عيدعلي كريمي، فالانژ معروف خانه كارگر و آويزان از شيخ و دكتر درويش، از انجمن اسلامي اساتيد دانشگاه بين المللي دعوت شده بودند .

ظاهراً قرار بوده است به اين جلسه رحيم سركار، سردبير هفته نامه حديث قزوين سينه چاك شيخ و دبير روزنامه نگاران اصلاح طلب استان دعوت شود كه مقدم به خاطر دشمني شخصي با وي او را دعوت نكرده است.

گفته مي شود وحيد مقدم در مقابل اين خوش خدمتي قرار است با كمك شيخ ، مدير عامل خبرگزاري ايرنا در ايلام گردد.

گفته مي شود پس از انتخاب يا انتصاب ابراهيم عبدالرزاقي به سمت رياست ستاد اصلاح طلبان استان كه با بي توجهي و بدون حضور حزب اعتماد ملي انجام شد، اين حزب در جلسه اي در تهران و درحضور كروبي به اين نتيجه رسيده است كه با يك كانديدا و به صورت فردي وارد انتخابات بشود.

در جلسه تهران، ظاهراً كروبي گفته است به هيچ وجه با شيخ و پسرش در يك ليست قرار نگيرند و داود محمدي به تنهايي در انتخابات مجلس حاضر شود.

به قرار اطلاع طيف هفته نامه" نامه قزوين" كه سردبير آن عضو روزنامه نگاران اصلاح طلب استان است، با اعتماد ملي به توافق رسيده اند كه با شيخ به هيچ وجه ائتلاف نكنند.همچنين گفته مي شود پس از انتخاب عبدالرزاقي به رياست ستاد اصلاح طلبان استان، مشاركتي ها نيز در جلسه اي به بررسي موضوع پرداخته و اكثريت اعضا به جعفري كه در جلسه حاضر بوده، تاخته اند كه چرا اجازه داده عبدالرزاقي رييس ستاد انتخابات اصلاح طلبان استان شود و چرا براي رياست رييسيان تلاش نكرده است. ظاهراً در اين جلسه عنوان شده به ستادي كه عبدالرزاقي رييس آن باشد، رفت و آمد نخواهند كرد. در اين جلسه گفته شده، وقتي كه فلاحيان، وزير اسبق اطلاعات به قزوين آمده، به محافظه كاران گفته است از شيخ حمايت كنند.

گفته مي شود، برخي از اصلاح طلبان استان در نامه اي به حكيمي پور، دبير كل حزب اراده ملت،همراهي گروسي به عنوان حزب اراده ملت درقزوين با شيخ را همسوبا سياست هاي وي ندانسته اند. در اين نامه ظاهراً گفته شده كه گروسي براساس خط و مشي تهران عمل نمي كند و براي حل مشكلات كاري خود، در كنار شيخ ايستاده است.

همچنين يك منبع مطلع گفت: ابراهيم عبدالرزاقي، عضو مجمع نيروهاي خط امام نيست و اين حكم به نام همسر ايشان است.