مهندس پروين نيا: حذف سازمان مديريت، سردرگمي در نظام اجرايي كشور است

مهندس محمد حسين پروين نيا، معاون عمراني نيكويي، استاندار دولت اصلاحات در مصاحبه با ماهنامه "مينوي خرد قزوين" كه به تازگي به صاحب امتيازي و مدير مسوولي علي پيشرويان منتشر مي شود، گفته است: در دولت سيد محمد خاتمي، قابليت ها در برنامه تعريف مي شد و حجم عقب افتادگي ها چون ديد اصلاحي در امور بود به نسبه مهار شده بود، اما در دولت دكتر احمدي نژاد، يكسري از اصول كه رابطه اصلاحي با اجرا نداشت، باعث گرديده تورم در حوزه مسكن و شهرسازي به بزرگترين چالش جامعه تبديل شود.

وي در بخش ديگري از اين مصاحبه گفته است: در دولت دكتر احمدي نژاد، ساختار مطالعه از بين رفته و احساسي برروي پروژه ها تصميم گيري مي شود. تحول در مديريت يك شبه به وجود نمي آيد، زيرا اگر يك شبه به وجود آيد يك شبه نيزاز بين مي رود. حذف سازمان مديريت و برنامه ريزي سردرگمي در حوزه نظام فني و اجرايي كشور ايجاد نموده است.

مهندس پروين نيا در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد نامزدي در انتخابات مجلس را دارد يا نه، گفته است: امام (ره) فرمودند: مجلس در راس امور است. بايد ارزيابي شود مجلس در حال حاضر در راس امور است يا نه؟ آيا مجلس عصاره ي فضايل است يا هر كس كه منفعت بيشتر فردي ارائه دهد با عصاره مكتب برد و به قيمت سياست حذف به خاطر بقاست؟

توضيح: غلط ها مربوط به نسخه اصلي است و اصلاح نشده است.