هزينه ميليوني استانداري براي تهيه ويژه نامه تمام رنگي پروژه هاي سفر رياست جمهوري

استانداري قزوين، ميليون ها تومان براي انتشار يك شماره نشريه خارج از استاني به نام "اقتصاد پويا" هزينه كرد.

به گزارش خبرنگار قزوين نيوز، مهندس نصري ميليون ها تومان در اختيار يك شركت خصوصي در تهران گذاشته تا ويژه نامه مصوبات هيات دولت را در استان قزوين به صورت رنگي به چاپ برساند.

در اين ويژه نامه كه عمدتاً ياران ستاد انتخابات مهندس نصري، استاندار قزوين حضور دارند، كارهاي كوچك انجام شده، بزرگنمايي شده و با توجيهات غير منطقي كوتاهي هاي انجام شده، توجيه شده است.

اين ويژه نامه به قدري ناشيانه تهيه شده كه دبير ويژه نامه فردي به نام حسين جمشيدي كه ظاهراً در تهران خيابان فلسطين، نرسيده به خيابان انقلاب، كوچه شهيد نائبي دفتر دارد، در يادداشت اول ويژه نامه آسمان را به ريسمان وصل كرده تا بگويد كه كارها در قزوين به تندي پيش مي رود.

وي در صفحه اول اين ويژه نامه در مصاحبه با نصري، استاندارقزوين، تمام سوالات را مثبت و ناشيانه انجام داده و به نظر مي رسد كه مصاحبه كتبي انجام شده است.

اين ويژه نامه كه در 16 صفحه تمام رنگي تهيه شده، به خاطر نداشتن حرف و پيام، داراي سه صفحه عكس و حداقل 5 صفحه مقالات و اخبار بي ربط به سفر رييس جمهور به قزوين است.

از سوي ديگر بسياري از خبرها تهيه شده از سوي ايرنا و فارس است و تهيه كنندگان، گويا فقط به گرفتن پول فكر مي كرده اند تا به تهيه گزارش از مصوبات سفر رياست جمهور و هيات همراه به استان قزوين.

اين در حالي است كه هزاران نفر در استان هنوز منتظر دريافت وام هاي 50 هزارتوماني خود هستند كه در سفر رييس جمهور به تصويب رسيده است.