بيانيه عليه محمد عليخاني

بيانيه اي با عنوان "آب شور" و با امضاي "پ- رشد شماره 6 "، در قسمت هايي از شهر و نمازجمعه قزوین پخش شده كه در آن به شيخ قدرت عليخاني و محمد عليخاني توهين شده است.

در اين بيانيه كه گفته مي شود، پيش از اين نيز در روز 13 آبان، روز دانش آموز در بين راهپيمايان دانش آموز توزيع شده بود، آمده است:

"اگر تفكر داراي مبناي منطقي باشد مسير رشد را از معرفت واقع گرايانه پديداري، يا شناخت سطحي پديده ها به سمت معرفت واقع گرايانه وحدت وجودي كه شناخت باطني مي باشد، طي مي كند. كسي كه در اين مسير قرار دارد، تفكر منطقي را مرحله به مرحله آموخته است و بر آن اشراف دارد و به صورت طبيعي، ضعفها و نقصهاي خود را مي داند. در صورتي كه به جاي مبناي منطقي در يك انديشه، اگر سليقه اي و خودباورانه و خودمحورانه و مغرورانه تصميم گيري و بستر سازي در هر فرآيندي صورت گيرد، اندك اندك تبلور نابهنجار در ساختار آن تفكر بدون شالوده متبلور مي شود. وقتي شب سه شنبه اي در سيماي استاني قزوين چهره نماينده نامشروع ابن قدرت را ديدم و شنيدم كه با تكيه بر تفكر بدون مبناي منطقي و صرفاَ ذوق و هنر و استعداد پدر دادي خود منم منم مي نمايد. مجدداَ اثر ژنتيكي و هم نياموختن مرحله به مرحله معرفت را مشاهده كردم. مايل نبودم حتي يك سطر درباره ي اين سياهكار بنويسم زيرا نمايندگي وي موضوعيت دارد يعني هم در مجلس حضور دارد و هم حقوق و مزايا و امكانات آن را مورد بهره برداري قرار مي دهد اما مشروعيت ندارد، زيرا با ضرب و زور و پول و النهايه اختيار ويژه حداد عادل وارد مجلس شده است، اما فقط به يك فراز اشاره مي كنم كه اين بي ارزش به قول خودش با حضور در مناطق مختلف حومه قزوين، مشكلات را رصد نموده و براي رفع آن به هر وزيري كه مراجعه نموده، وزير مربوطه دستورات لازم را در جهت رفع مشكل صادر نموده است كه چندين مرتبه من بيننده و شنونده ديدم و شنيدم كه از اعضاء كابينه تشكر كرد، اما به گواه نطق هاي پيش از دستور خود و پدرش در مجلس، نهايت توهين را به همين وزيران ابراز داشته."

در قسمت دوم اين بيانيه با عنوان "اي پسر و پدر ناقلا" نويسنده بيانيه آورده است:

بالاخره اين تفكر بي مبنا و تزويرگرايانه و منافقانه آن قدر كشيده شده است كه ولدي هم كاملاَ بهره مند گرديده، باور اين موضوع بسيار سهل و آسان است كه در آينده اي نزديك، آقا پسر نازنازي ديگر خود را هم براي پست نمايندگي كه خيلي ظاهراَ چرب بوده وارد نمايد، اما از استاد بطالت، جهالت و ضلالت يعني پدر اين نماينده نامشروع بايد پرسيد آيا اين همه عنوان، منصب، مقام و مشاغل كه تاكنون داشته ايد، شما راسير نكرده كه هنوز هم حس گرسنگي در شما بيداد مي كند اطمينان داشته باشید كه نوشيدن آب شور شما را بيشتر تشنه مي نمايد، چنانچه باور اين موضوع سخت است، حالا كه فصل انار هم مي باشد از راوي قضيه انار بپرسيد.