خبرهاي دو هفته نامه ي مينودر

احمدي‌نژاد به قزوين مي‌آيد

اخبار رسيده حكايت از آن دارد، احمدي‌‌نژاد رييس جمهور به استان قزوين مي‌آيد. يك منبع مطلع اظهارداشت: به زودي دكتر احمدي‌نژاد براي افتتاح يك پروژه صنعتي به استان قزوين مي‌آيد، گفته مي شود احمدي‌نژاد در اين سفر بزرگترين كارخانه توليد كننده كاشي و سراميك را كه حوالي بويين زهرا واقع شده است افتتاح خواهد نمود. شركت آپادانا سرام بزرگترين توليد كننده كاشي و سراميك است كه در منطقه بويين‌زهرا در حال احداث مي‌باشد.

سردار صباغ در استانداري قزوين
خبرها حكايت از آن دارد؛ صباغ معاون سياسي استانداري قزوين مي‌شود. يك منبع آگاه اعلام داشت: صباغ آخرين گزينه معاونت سياسي استانداري است كه به وزارت كشور معرفي شده است. سردار صباغ از نيروهاي بومي استان است كه در هشت سال دفاع مقدس خدمات گسترده‌اي را انجام داده است.

استعفا يا مجبور به استعفا؟!
خبرها حكايت از آن دارد بخشدار خرمدشت مجبور به استعفا شد. يك فرد آگاه به مسايل سياسي اظهار داشت: بخشدار خرمدشت كه نسبت فاميلي با نماينده تاكستان دارد وادار به استعفا از سمت بخشداري شد.

گفته مي‌شود با توجه به نزديكي به انتخابات مجلس شوراي اسلامي رقباي مهندس رحماني مديريت استان را مجبور نمودند تا بخشدار جديدي را در اين بخش معرفي نمايد. با اين وجود مي‌بايست اين بخشدار ديگر شهرهاي استان جا به جا مي شد نه اينكه وي را وادار به استعفا مي‌كردند.

عليخاني از قزوين كانديدا مي‌شود
خبرها حاكي از آن است قدرت‌ا... عليخاني از حوزه انتخابيه قزوين كانديدا خواهد شد. يك منبع مطلع اظهار داشت: عليخاني با بررسي‌هاي همه جانبه در نظر دارد از حوزه انتخابيه قزوين كانديدا شده و از يك فرد ديگر از حوزه انتخابيه بويين زهرا حمايت نمايد.

از تلويزيون تا مجلس راهي نيست
اخبار رسيده حكايت از آن دارد دكتر مرتضي حيدري گوينده خبر 30 و 22 شبكه دوم سيماي جمهوري اسلامي كانديداي مجلس مي‌شود. يك منبع مطلع اظهار داشت: مرتضي حيدري در نظر دارد از حوزه انتخابيه بويين زهرا كانديداي مجلس شوراي اسلامي گردد.

حيدري كه داراي تحصيلات دكتري مي باشد تبحر خاصي در اداره جلسات و ميزگردهاي سياسي دارد.

انتصاب شهردار آبيك به صلاح نيست!
بر اساس شنيده‌هافرماندار آبيك انتصاب جهانبخش به عنوان شهردار منتخب شوراي شهر آبيك را به صلاح ندانسته است و در جمعي گفته : فردي كه قبول مسووليت مي‌كند بايد با ديگر مسوولان تعامل داشته باشد، در صورتي كه براي شهردار شدن ايشان امام جمعه و بنده مخالف هستيم و به همين علت هم استاندار حكم ايشان را امضا نمي‌كند.

طاهري براي رفع اين مشكل 2 پيشنهاد داد يا گزينه شهرداري را تغيير بدهند و يا رييس شورا بدون توجه به نظر استاندار حكم شهرداري جهانبخش را صادر نمايد.

البته معلوم نيست مصلحتي مهم‌تر از نفع مردم وجود دارد و چرا بايد شهرداري كه منتخب مردم است با اين مشكل مواجه شود.

جعفري شهردار اسبق كانديدا مي‌شود
اخبار رسيده حكايت از آن دارد، حسين جعفري شهردار اسبق قزوين كانديدا مي‌شود. يك منبع مطلع اظهار داشت: حسين جعفري در نظر دارد از حوزه انتخابيه مباركه اصفهان براي مجلس شوراي اسلامي كانديدا شود. به حسين جعفري پيشنهاد چندين شهرداري از جمله شهرداري زنجان داده شده بود كه وي به خاطر كانديدا شدن اين پيشنهادات را قبول نكرد.

قريشي هم كانديدا مي‌شود
اخبار رسيده حكايت از آن دارد، عبدا... قريشي مسوول روابط عمومي دادگستري استان قزوين كانديداي مجلس شوراي اسلامي است. يك منبع آگاه اظهار داشت: عبدا... قريشي تصميم دارد از حوزه انتخابيه خوانسار و گلپايگان از شهرهاي اصفهان ثبت نام نمايد. قريشي از نيروهاي فعال و كارشناس دادگستري استان قزوين مي‌باشد.

فتاح پور در اعتماد ملي
اخبار رسيده حكايت از آن دارد، فتاح پور سكان حزب اعتماد ملي در استان قزوين را به دست گرفت. براساس اخبار وارده و طي تصميم مسوولان رده بالاي اين حزب فتاح‌پور به عنوان دبير اين حزب در استان شروع به كار كرد. گفته مي‌شود فاضل متولي دبير قبلي اين تشكيلات شاخه فرهنگيان مركز را عهده‌دار شده است.

رحماني در يك قدمي شهرداري
اخبار رسيده حكايت از آن دارد، به دنبال معرفي شوراي شهر تاكستان به استانداري قزوين ابلاغ شهروز رحماني براي شهرداري تاكستان صادر شد.

گفته مي‌شود در روزهاي آينده مراسم معارفه وي انجام خواهد شد رحماني از اعضاي شوراي شهر تاكستان بود.