مطالب "چراغ زرد" هفته نامه ي "نامه قزوين"

انصاريان، محمد دوست نهايي مي شود
خبرهاي رسيده حاكي است كه به احتمال فراوان جبهه اصولگرايان متحد استان انصاريان و محمد دوست را به عنوان گزينه هاي نهايي اصولگرايان معرفي خواهند كرد.
گفته مي شود به غيراز ابوترابي و فرجي، ديگر نامزدهاي منتسب به اين جريان از جمله قنبري الموتي، ميرباقري، شيخ علي عباسي، نيكويه، انصاريان و محمددوست، ميثاق نامه جبهه متحد اصولگرايان را امضاء كرده اند تا در صورت انتخاب نشدن از سوي جبهه به نفع ديگر كانديداهاي اصولگرا استعفاء دهند.

الله وردي هم مي آيد
گفته مي شود؛ حجت الاسلام الله وردي، صاحب امتياز و مدير مسوول نشريه سلوك هم بنادارد كه در انتخابات آتي كانديدا شود.
الله وردي كه از اصولگرايان استان به شمار مي رود به تازگي اعلام كرده كه تلاش هاي خود را براي حضور در پارلمان هشتم آغاز كرده است.

ابوترابي در تهران
آخرين خبرها حاكي است كه حجت الاسلام ابوترابي، نماينده فعلي قزوين در مجلس هفتم به قطعيت رسيده است كه در انتخابات مجلس هشتم از حوزه انتخابيه تهران كانديدا شود.

عليخاني در قزوين
بالاخره پس از مدت ها گمانه زني، حجت الاسلام عليخاني، نماينده فعلي مردم بويين زهرا و آوج، رسماً اعلام كرد كه در انتخابات آتي از حوزه انتخابيه قزوين كانديدا خواهد شد.

از مرتضي حيدري، علي ربيعي، صفرپور و افتخاري به عنوان گزينه هاي جايگزيني قدرت اله عليخاني در بويين زهرا نام برده مي شود.

گفته مي شود؛ احتمال حضور صفرپوراز ديگر افراد مذكور بيشتر است .

داود محمدي به كوهين رفت
داود محمدي كه يكي از كانديداهاي اصلاح طلبان در انتخابات مجلس هفتم بود و به علت ابطال آرايش نتوانست وارد مجلس شود در ادامه فعاليت هاي انتخاباتي غيررسمي خود هفته گذشته به بخش كوهين سفركرده و با مردم چند روستاي اين منطقه ديدار و گفتگو كرد.

گفته مي شود؛ محمدي اعلام كرده است كه؛ در انتخابات آتي نيز مطمئناً كانديدا مي شود.

سخنراني قنبري الموتي در الوند
شنيده ها حاكي است كه قنبري الموتي كانديداي اختصاصي ائتلاف بزرگ حزب الله استان در انتخابات مجلس هشتم در ادامه تبليغات غيررسمي خود طي هفته گذشته در جمع تعدادي از شهروندان الوندي، سخنراني كرده و برنامه هاي خود را تشريح كرده است.

انتشار"آيينه" قطعي شد
انتشار هفته نامه آيينه از سوي نزديكان عباس نيكويه قطعي شده است.

آخرين خبرها حاكي است كه آيينه، طي دوهفته آينده رسماً منتشر مي شود. گويا عباس نيكويه با تصميم براي انتشار آيينه حضور خود در عرصه رقابت هاي انتخاباتي را قطعي كرده است.

گلپور رفت، مدرسي آمد
بالاخره پس از مدتها استاندار قزوين تصميم گرفت كه به جاي مهدي گلپور- از ياران ستاد انتخاباتي خود- فرد ديگري را به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان و رييس سازمان ملي جوانان منصوب كند.

مهدي مدرسي كه از اصولگرايان جوان استان است، اين هفته رسماً به عنوان رييس سازمان ملي جوانان منصوب خواهد شد.

واكنش منفي به معترضين هدايت شده
گفته مي شود كه در جريان برگزاري مناظره بادامچيان و شيركوند در دانشگاه بين الملل چند دانشجو به صورت هدفمند و هدايت شده بناداشته اند كه در نظم جلسه اخلال وارد كرده و موجبات تعطيلي جلسه را فراهم آورند كه با واكنش سرد و منفي بادامچيان و شيركوند مواجه مي شوند.

جالب توجه اينكه حتي بادامچيان هم از حركت اين افراد گله مند شده است و به اين افراد توصيه كرده كه در حركات و رفتارشان اخلاق را رعايت كنند و منطقي سوال و بحث كنند.

ستاد رايحه، رسماً كار خود را آغاز كرد
ائتلاف رايحه خوش خدمت در استان رسماً فعاليتهاي خود را براي حضور در انتخابات آتي آغاز كرده است.

گفتني است؛ اعضاي ائتلاف رايحه با راه اندازي ساختمان ستاد واقع در خيابان فردوسي، كميته هاي مختلف را نيز مشخص و به تهران معرفي كرده اند.